Laina Faul - @lainafaul's profile photo/

queafiq

@que_afiq

Photos & videos by @que_afiq

7500 Following

3254 Followers

44 Posts


#Discount tak payah Bubuh hantaran 20K

Discount tak payah Bubuh hantaran 20K

July 2017 5
Sponsored Ads


Abang tak dak 2 stroke abang ada 4stroke ja... Sbb tengiling nih laa bawak abang cari rezeki yang halal....

Abang tak dak 2 stroke abang ada 4stroke ja... Sbb tengiling nih laa bawak abang cari rezeki yang halal....

July 2017 2
19 Tahun diorang tengok anak lelakinya membesar... 19 tahun diorang bagi aku makan minum
So jangan nak jaga kain sebab aku tak pernah kacau secebis kain kau...
#GoodNite

19 Tahun diorang tengok anak lelakinya membesar... 19 tahun diorang bagi aku makan minum So jangan nak jaga kain sebab aku tak pernah kacau secebis kain kau... GoodNite

June 2017 7
#Evening friends
#Deep #im lost she
#alone back #getfollowers

Evening friends Deep im lost she alone back getfollowers

May 2017 8
#eveningHot
Makin berdarohh hidung nihh😅

eveningHot Makin berdarohh hidung nihh😅

April 2017 12
Morning Alone
Hummm😊

Morning Alone Hummm😊

March 2017 12
Rinduuu sangattt kat JUJuziee
#LcJupiterMX
#Teramat_Rinduu

Rinduuu sangattt kat JUJuziee LcJupiterMX Teramat_Rinduu

March 2017 4
Sponsored Ads


#random_fast pleas
#bored 😖

random_fast pleas bored 😖

March 2017 9
#lai².... Go Malaysia

lai².... Go Malaysia

March 2017 6
ForevaAlone

ForevaAlone

February 2017 1
Jangan risau kemanapun sombong tuh... Manusia tetap lagi masih wujud
#Herann

Jangan risau kemanapun sombong tuh... Manusia tetap lagi masih wujud Herann

February 2017 0
#lepak di malam hari harituh
#Single Foreva
#only My baby LC

lepak di malam hari harituh Single Foreva only My baby LC

January 2017 4
JusT Go Move ON 😊😊
#Im_Oky

JusT Go Move ON 😊😊 Im_Oky

January 2017 0
Sponsored Ads


Kekasih datang beri janji palsu dan pergi😖
Tetapi sahabat janji tuntut ke akhirat datang kembali sebagai sahabat sejati... 💪💪#solo

Kekasih datang beri janji palsu dan pergi😖 Tetapi sahabat janji tuntut ke akhirat datang kembali sebagai sahabat sejati... 💪💪 solo

January 2017 0
What the rock Is cooking
#bilik_bujang

What the rock Is cooking bilik_bujang

January 2017 1
You respect me... I respect you

You respect me... I respect you

November 2016 21
Alangkah cermin tuh boleh show aku punya kesedihan..
#Tb
Masih serching

Alangkah cermin tuh boleh show aku punya kesedihan.. Tb Masih serching

November 2016 21
32 tahun akan datang 😮😨😨😨

32 tahun akan datang 😮😨😨😨

October 2016 10
aummmmchakkkk

aummmmchakkkk

October 2016 2
Sponsored Ads


Lepakk duluuu yewww😆😆

Lepakk duluuu yewww😆😆

October 2016 2
Hehehehe bosan katakan.... Orang bujang katakan hahahahahahaha

Hehehehe bosan katakan.... Orang bujang katakan hahahahahahaha

September 2016 2
Throwback leww... Mandi2 pastu balik lenaaa hahahahahaha😴😴😴

Throwback leww... Mandi2 pastu balik lenaaa hahahahahaha😴😴😴

September 2016 0
Bosann .... X dk banyak kerjaa... Hahahahahaha usya apa kat bulat merah tuhh...

Bosann .... X dk banyak kerjaa... Hahahahahaha usya apa kat bulat merah tuhh...

September 2016 1
Jangan main2 pertikaikan... Sebab apa x dak langsung bukti kukuh.... Pakai lah otak jangan bubuh jaa.... Nak berbatak biarlah berlapik... Nih haram tuh haram... Jangan kata haram kalau tak ada bukti kukuh... Sembahyang 5 waktu pun tak cukup yang sunnah tercari cari yang wajib abaikan mcm tuh jaa

Jangan main2 pertikaikan... Sebab apa x dak langsung bukti kukuh.... Pakai lah otak jangan bubuh jaa.... Nak berbatak biarlah berlapik... Nih haram tuh haram... Jangan kata haram kalau tak ada bukti kukuh... Sembahyang 5 waktu pun tak cukup yang sunnah tercari cari yang wajib abaikan mcm tuh jaa

September 2016 4
So beutiful my mom and so handsome yaa dad... #akubilalagini 😂😂

So beutiful my mom and so handsome yaa dad... akubilalagini 😂😂

August 2016 5
Sponsored Ads


Wa respect sama lu bro😂😂😂

Wa respect sama lu bro😂😂😂

August 2016 3
My mom... Always beitiful woman...

My mom... Always beitiful woman...

August 2016 1
😂😂😂 #no comment

😂😂😂 no comment

August 2016 2
#followmeback

followmeback

August 2016 2
Tekan dua kali jika setuju 😁😁😁😁

Tekan dua kali jika setuju 😁😁😁😁

August 2016 0
Ada seorang wanita bertanya kepada seorang hamba Allah kerana muka wanita itu hodoh dan kusam. Wanita itu bertanya 'Adakah wajahku ini kekal selama lamanya sudah macam ulat beluncas yang hodoh'. Kata lah seorang hamba Allah Nih 'Tidak '. Seorang wanita itu berkata lagi 'biar betul kerana Allah sudah ciptakan aku ini bagaikan beluncas terlalu hodoh'. Hamba Allah itu bercakap 'Sesungguhnya kecantikan kehodohan itu milik Allah.... Orang yang berwajah cantik walau dia riak di padang masyar kulitnya dikeluarkan nanah yang teramat busuk kerana apa.... Sebab kecantikan itu di atas dunia hanya milik Allah... Sebab sifat sombong ego dan takbur  atas segala allah memberi kepadanya... Orang macam ini di neraka nanti seluruh badanya dikeluari nanah di tubuh badannya dan dimandikan dengan api neraka selama berjuta juta tahun.... Hamba Allah berkata lagi 'walaupun hodoh macam mana sekali pun kerana beriman pada allah dia umpama beluncas... Kerana di akhirat nanti bagaikan mengeluar sayap rama² begitu cantik kerana dia beriman pada allah tidak pernah merungut kecacatan yang allah beri padanya.. Di dalam syurga Allah memberi cahaya nur yang lebih terang bersinar di wajahnya kerana dia bertakwa kepada allah dan kerana dia sentiasa bersujud di hadapan Allah 5 kali sehari... Wanita itu berkata

Ada seorang wanita bertanya kepada seorang hamba Allah kerana muka wanita itu hodoh dan kusam. Wanita itu bertanya 'Adakah wajahku ini kekal selama lamanya sudah macam ulat beluncas yang hodoh'. Kata lah seorang hamba Allah Nih 'Tidak '. Seorang wanita itu berkata lagi 'biar betul kerana Allah sudah ciptakan aku ini bagaikan beluncas terlalu hodoh'. Hamba Allah itu bercakap 'Sesungguhnya kecantikan kehodohan itu milik Allah.... Orang yang berwajah cantik walau dia riak di padang masyar kulitnya dikeluarkan nanah yang teramat busuk kerana apa.... Sebab kecantikan itu di atas dunia hanya milik Allah... Sebab sifat sombong ego dan takbur atas segala allah memberi kepadanya... Orang macam ini di neraka nanti seluruh badanya dikeluari nanah di tubuh badannya dan dimandikan dengan api neraka selama berjuta juta tahun.... Hamba Allah berkata lagi 'walaupun hodoh macam mana sekali pun kerana beriman pada allah dia umpama beluncas... Kerana di akhirat nanti bagaikan mengeluar sayap rama² begitu cantik kerana dia beriman pada allah tidak pernah merungut kecacatan yang allah beri padanya.. Di dalam syurga Allah memberi cahaya nur yang lebih terang bersinar di wajahnya kerana dia bertakwa kepada allah dan kerana dia sentiasa bersujud di hadapan Allah 5 kali sehari... Wanita itu berkata "masyaallah begitu indah ciptaannya"

August 2016 2
Kaum lelaki janganlah kamu kencing sambil berdiri kerana syaitan akan jilat kemaluanmu dan disimpan pada akhirat untuk membuktikan yang kamu kencing bersama dengan syaitan... Dan itu juga seorang bapa terpaksa sekali minum air kencingmu waktu di akhirat ...snggupkah melihat bapamu minum air kencingmu di akhirat kerana tanggungjawab lelaki adlah tnggungjawab ibubapa walaupun sudah berkhawin ingatlah wahai kaum Adam... Engkaulah sebagai khalifah keluarga

Kaum lelaki janganlah kamu kencing sambil berdiri kerana syaitan akan jilat kemaluanmu dan disimpan pada akhirat untuk membuktikan yang kamu kencing bersama dengan syaitan... Dan itu juga seorang bapa terpaksa sekali minum air kencingmu waktu di akhirat ...snggupkah melihat bapamu minum air kencingmu di akhirat kerana tanggungjawab lelaki adlah tnggungjawab ibubapa walaupun sudah berkhawin ingatlah wahai kaum Adam... Engkaulah sebagai khalifah keluarga

August 2016 1
Kenapa orang barat memakai tudung tetapi dia bukan islam penyembah

Kenapa orang barat memakai tudung tetapi dia bukan islam penyembah "+" (Salib) dan bertatu ... Ada sebabnya Kerana orang barat sudah pun tengok gadis islam memakai tudung tetapi akidahnya terpesong .. Sebab itu orang barat untuk membuktikan gadis islam lemah dengan berhijab... Sesungguhnya Allah jadikan manusia untuk menguji hambanya yang lemah ... Wahai wanita akhir zaman sesungguhnya engkau manusia yang lemah di luaran tetapi kuatkanlah iman di dalam hatimu jangan menonjolkan titik kelemahan mu di hadapan kaum Adam... Walaupun engkau lemah di hadapan manusia kuatkanlah iman mu di depan Allah dengan sujud.... Seurat rambut ditonjolkan hadapan lelaki ibumu akan menemannimu di dalam neraka sanggupkah kamu melihat ibumu didalam neraka sedangkan ibumu hampir ke syurga... Ingatlah wahai kaum wanita biar dirimu lemah asalkan imanmu terjaga[微笑]

August 2016 3
Rinduu pulk kat PLKN...
Rindu company Charlie hummm
#abaikancadarspiderman

Rinduu pulk kat PLKN... Rindu company Charlie hummm abaikancadarspiderman

July 2016 2
Test test test
#AmericanADJ
🙈🙈

Test test test AmericanADJ 🙈🙈

July 2016 6
#Solo😢

Solo😢

July 2016 0
Last Monday...
Tb at GYM

Last Monday... Tb at GYM

July 2016 4
Anonymous when you look always smile 
He angry he smile
He pain he smile
He sad he smile... But backgroud everyone dont know his feeling now

Anonymous when you look always smile He angry he smile He pain he smile He sad he smile... But backgroud everyone dont know his feeling now

July 2016 3
Bercuti lah kiteeww di raya ke ketiga with Family... #_ByeTaiping
#Hye PeNAng

Bercuti lah kiteeww di raya ke ketiga with Family... _ByeTaiping Hye PeNAng

July 2016 1
Mukew bersesih tk dk cuti bergghhhh... Tpy best sebab dpt raya dngn member2 KFC

Mukew bersesih tk dk cuti bergghhhh... Tpy best sebab dpt raya dngn member2 KFC

July 2016 2
Kepada kaum hawa... Jangan sia siakan kaum adam yng sudah semayang raya sebab hanya melihat seorang wanita berpakain jarang,ketat or sebagainya sia sia sahaja amalan dia... Sebab sembahyang raya 2 kali setahun sahaja itu pun kalau masih bernyawa pada hari raya korban
Take note

Kepada kaum hawa... Jangan sia siakan kaum adam yng sudah semayang raya sebab hanya melihat seorang wanita berpakain jarang,ketat or sebagainya sia sia sahaja amalan dia... Sebab sembahyang raya 2 kali setahun sahaja itu pun kalau masih bernyawa pada hari raya korban Take note

July 2016 1
I miss her ... Tahun ini tak beraya dengan kakak tersayanh😢😢😢

I miss her ... Tahun ini tak beraya dengan kakak tersayanh😢😢😢

July 2016 2
Happy birthday to me.... Hummmmm ... L A P A R . LAPAQ

Happy birthday to me.... Hummmmm ... L A P A R . LAPAQ

July 2016 2
4jejaka lelaki melayu terakhir...
TB
Rindu saat kenangan terindah😂😊

4jejaka lelaki melayu terakhir... TB Rindu saat kenangan terindah😂😊

July 2016 1